کارخانه تهران شرق

امروزه آهن‌آلات بخش جدایی‌ناپذیر زندگی بشر هستند. به‌گونه‌ای که به هر سازه و صنعتی که نگاه کنید کاربرد آهن را به وضوح خواهید دید. در حال حاضر در کشور ما شرکت‌ها و کارخانه‌های مطرح فراوانی وجود دارند که در زمینه‌ تولید فراورده‌های آهن فعالیت می‌کنند. کارخانه تهران شرق یکی از این کمپانی‌ها است که با تولید محصولات آهنی با کیفیت و مرغوب به شهرتی دست نیافتنی رسیده است. در ادامه به معرفی، محصولات و راه‌های ارتباطی کارخانه تهران شرق می‌پردازیم.

 

معرفی کارخانه تهران شرق

کارخانه تهران شرق با ۲۳ سال سابقه فعالیت در زمینه تولید لوله و پروفیل صنعتی و ساختمانی، ساخت اسکلت‌های سنگین فلزی پیش ساخته و… علاوه بر ایران در برخی بازارهای صادراتی نیز شناخته شده است. 

محصولات این کمپانی در بازارهای صادراتی آسیای میانه، عراق، افغانستان و … نیز طرفداران زیادی دارد. کارخانه تهران شرق که در سال ۱۳۸۰ تاسیس شده، فراورده‌هایی با اندازه ۲۰۳ میلی‌متر و ضخامت ۱۰ میلی‌متر تولید و عرضه می‌کند. 

کمپانی تهران شرق با به کارگیری مواد اولیه مرغوب، تجهیزات روز دنیا و کادر فنی مجرب در آغاز با ظرفیت تولید سالانه ۳۰ هزار تن شروع به کار کرده و در حال حاضر تولیدات خود را به سقف  سالانه ۲۲۰ هزار تن لوله رسانید. 

در ادامه پیشرفت‌های کارخانه تهران شرق در سال ۱۳۹۳، تولیدات آن به ۷۲۰ هزار تن رسیده است. به طوری که در حال حاضر شرکت تهران صنعت با تولید انبوه لوله‌های صنعتی و ساختمانی، آب، گاز شهری، قوطی‌های صنعتی و ساختمانی حرف اول در سطح کشور را می‌زند. 

این شرکت با هدف تولید و ارائه محصولات با کیفیت متناسب با استانداردهای جهانی راه‌اندازی شده و اکنون به این مهم دست یافته است. به طوری که مشتریان با اطمینان خاطر محصولات کمپانی تهران شرق را به‌صورت عمده و خرد خریداری می‌کنند. 

 

محصولات کارخانه تهران شرق

کارخانه تهران شرق با تولید فراورده‌های آهنی متنوع و مرغوب مورد استفاده در صنایع مختلف، توانسته نظر بسیاری از کاربران و مصرف کنندگان را به خود جلب کند. در ادامه به بخشی از محصولات تولیدی این کمپانی اشاره می‌کنیم:

پروفیل‌های مورد استفاده در درب و پنجره با عناوین ۵۰۷، ۵۰۸ و ۵۰۹

پروفیل‌های مربع و مستطیل با ضخامت ۵ الی ۱۰ میلی‌متر

انواع لوله‌های صنعتی و ساختمانی با ضخامت ۱ الی ۱۰ میلی‌متر

 

مقاطع باز

پروفیل‌های ساختمانی یکی از مهم‌ترین محصولات کارخانه تهران شرق هستند که در ابعاد و ضخامت‌های متنوع و کاربردی تولید و عرضه می‌شوند. به طوری که مصرف کنندگان می‌توانند تمام محصولات مورد نیاز خود در صنعت ساختمان سازی را از این کمپانی خریداری کنند. 

عمده پروفیل‌های تولیدی کمپانی تهران شرق در ابعاد ۲۰×۳۰ و ۴۰×۴۰ و با ضخامت ۲ میلی‌متر است. این پروفیل‌ها از جمله مهم‌ترین و کاربردی‌ترین ابزار آلات مورد نیاز در ساختمان‌سازی هستند. 

با توجه به اینکه نوسانات قیمت ارز، مواد اولیه و میزان عرضه و تقاضا روی قیمت محصولات تولیدی تاثیرگذار است، خریداران می‌توانند قیمت محصولات این کارخانه را از سایت تجارتگرام استعلام بگیرند. 

 

اهداف کارخانه تهران شرق

تلاش برای افزایش کیفیت و مرغوبیت فراورده‌های تولیدی، تولید محصولات بر اساس استانداردهای بین‌المللی، کسب رضایت مشتریان و مصرف کنندگان، فعالیت در بازارهای صادراتی و تولید محصولات در سطح بین‌المللی و … از جمله اهداف کوتاه مدت و بلند مدت کارخانه تهران شرق هستند.

در حال حاضر کارخانه تهران شرق موفق به فعالیت در کشورهایی نظیر آذربایجان، عمان، قطر، کویت، گرجستان، عراق، افغانستان، ترکمنستان، لبنان، لهستان و … شده است. علاوه‌ بر این، فعالیت در کشورهایی نظیر شمال آفریقا، جنوب آسیا و جنوب شرق آسیا از جمله‌ اهداف فعالیت این کارخانه در آینده هستند.

کارخانه تهران شرق در آغاز با هدف تولید محصولات مرغوب و با کیفیت در سال ۱۳۸۰ شروع به کار کرد. اما با توجه به تولید محصولات مشتری‌پسند و طبیعتا استقبال گسترده مشتریان، ابعاد کارخانه  و به طبع، تولیدات آن به طور چشمگیری افزایش یافت. به طوری که تولیدات کارخانه تهران شرق از ۳۰ هزار تن لوله به ۷۲۰ هزار تن در سال رسیده است. بنابراین می‌توان گفت این کارخانه در جهت تولید محصولات کاربردی و مورد نیاز در صنعت تا کنون پیشرفت قابل توجهی داشته است. 

 

راه‌های ارتباطی کارخانه تهران شرق

شرکت کارخانه تهران شرق یکی از شرکت‌های واقع در شهرک صنعتی عباس آباد و شناخته شده در سطح کشور است که در جهت تولید پروفیل‌ها آغاز به کار کرده و با سابقه بیش از یک دهه به فعالیت خود ادامه می‌دهد. در ادامه به راه‌های ارتباطی با کارخانه تهران شرق اشاره می‌کنیم.

آدرس کارخانه: تهران شهرک صنعتی عباس‌ آباد، بلوار ابن سینا، خیابان مدرس، خیابان ۱۷

دفتر مرکزی: تهران، کیلومتر ۲۰ جاده خاوران، پاکدشت، خاتون آباد، خیابان کانال آب شمالی

 

برای ارتباط مستقیم و سفارش محصول با شماره های  02122791943 و 02126249155 و یا با واتساپ و تلگرام 09129448453 در ارتباط باشید.

امتیازدهی به این مقاله

دیدگاه خود را بنویسید

لطفا شماره وارد کنید
021-22791943