کارخانه نورد و لوله سمنان

کارخانه نورد و لوله سمنان از جمله تولیدکنندگان فعال در حوزه مقاطع فولادی اعم از انواع لوله، انواع قوطی و پروفیل‌های صنعتی است. این مجموعه با تکیه بر توان و دانش روز دنیا و استفاده از مواد اولیه مرغوب، توانایی‌های خود را در زمینه کمی، کیفی و تنوع بالای محصولات اثبات کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا کارخانه نورد و لوله سمنان را بیشتر بشناسید.

 

معرفی کارخانه نورد و لوله سمنان

کارخانه نورد و لوله سمنان در سال 1372 توسط رسول دانیال‌زاده در زمینی به مساحت 193000 مترمربع در شهرک صنعتی سمنان تاسیس شد. هدف از راه‌اندازی این کارخانه تولید انواع لوله، انواع قوطی و پروفیل بود. پس از مدتی، کارخانه تولید لوله گالوانیزه نیز راه‌اندازی شد. امروزه این مجموعه انواع لوله از سایز 2.1 الی 8 اینچ، انواع قوطی، انواع پروفیل، انواع لوله‌های سایز بالا از 10 الی 40 اینچ، ورق گالوانیزه از ضخامت 0.25 الی 3 و ورق رنگی از ضخامت 0.25 الی 1.25 را تولید می‌کند. ظرفیت تولید کارخانه نورد و لوله سمنان در خطوط مختلف به شرح زیر است:

·        خط تولید انواع لوله، قوطی و پروفیل: 720هزار تن

·        خط تولید لوله گالوانیزه: 150هزار تن

·        خط تولید ورق رنگی: 150هزار تن

 

کارخانه نورد و لوله سمنان با افتخار برای 533 نفر بطور مستقیم و برای 2000 نفر بصورت غیرمستقیم اشتغال‌زایی کرده و در راستای کاهش مشکل بیکاری در کشور، گام بزرگی برداشته است. موقعیت مکانی این مجموعه عالی بوده و با قرارگیری در حد فاصل پایتخت، به یک گروه صنعتی بزرگ تبدیل شده است. کارخانه نورد و لوله سمنان ضمن بهره‌گیری از دانش روز دنیا و استفاده از تجهیزات باکیفیت، توانایی خود را در زمینه کمی، کیفی و تنوع بالای محصولات به اثبات رسانده است.

 

محصولات کارخانه نورد و لوله سمنان

محصولات کارخانه نورد و لوله سمنان به شرح زیر هستند:

 

ورق سیاه سمنان

نام دیگر این محصول ورق گرم است که بصورت رول، شیت، فابریک و برش‌خورده تولید و عرضه می‌گردد. این محصول در ضخامت‌ها و سایزهای مختلف تولید و روانه بازار می‌شود.

 

ورق گالوانیزه سمنان

این محصول در سه نوع مختلف اعم از ورق گالوانیزه، ورق سیت شده، ورق کرکره سینوسی تولید می‌شود. ورق گالوانیزه از ضخامت 0.25 الی 3 میلی‌متر و عرض 800 الی 1250 میلی‌متر روانه بازار می‌گردد. از جمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به رنگ‌پذیری مناسب، قابلیت انجام عملیات جوشکاری، فرم‌پذیری بالا و مقاومت عالی در برابر خوردگی اشاره کرد. این محصول از عمر طولانی برخوردار بوده و در صنایع ساختمانی، ساخت لوازم خانگی، صنعت خودروسازی و صنایع فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

ورق رنگی سمنان

کارخانه نورد و لوله سمنان با ظرفیت تولید ورق رنگی 150هزار تن در سال، این محصول را در ضخامت 0.16 میلی‌متر الی 0.7 میلی‌متر به بازار عرضه می‌کند. در صورت سفارش مشتری، امکان تولید این محصول در ضخامت‌های بیشتر نیز وجود دارد.

 

انواع لوله کارخانه نورد و لوله سمنان

از دیگر محصولات کارخانه نورد و لوله سمنان می‌توان به لوله‌های گالوانیزه در قطر 1.2 الی 34 اینچ، لوله‌های سایز پایین از قطر 2.1 الی 8 اینچ، قوطی، پروفیل و لوله‌های سایز بالا از قطر 8 الی 40 اینچ اشاره کرد.

 

گواهینامه‌های کارخانه نورد و لوله سمنان

کارخانه نورد و لوله سمنان با دریافت گواهینامه‌ها و استانداردهای متعدد، توانایی بالای خود را به همگان اثبات کرده است:

·        استاندارد کارخانه‌ای تولید ورق رنگی در سال 1396

·        دریافت نشان استاندارد تولید ورق گالوانیزه

·        دریافت نشان استاندارد تولید انواع لوله گاز

·        دریافت نشان استاندارد تولید پروفیل

·        دریافت نشان استاندارد کارخانه‌ای تولید انواع قوطی فلزی

·        دریافت نشان استاندارد مربوط به لوله سیاه فلز

·        دریافت گواهینامه ISO9001

 

راه‌های ارتباط با کارخانه نورد و لوله سمنان

جهت دسترسی به کارخانه نورد و لوله سمنان می‌توانید از راه‌های ارتباطی زیر استفاده نمایید:

 

آدرس کارخانه لوله و نورد : سمنان، کیلومتر 15 جاده سمنان-دامغان، مقابل شهرک صنعتی

آدرس کارخانه ورق گالوانیزه و رنگی : سمنان، شهرک صنعتی شرق، میدان نبوت

آدرس دفتر مرکزی کارخانه نورد و لوله سمنان : تهران، خیابان آفریقا، بلوار آرش غربی

 

برای ارتباط مستقیم و سفارش محصول با شماره های  02122791943 و 02126249155 و یا با واتساپ و تلگرام 09129448453 در ارتباط باشید.

امتیازدهی به این مقاله

دیدگاه خود را بنویسید

لطفا شماره وارد کنید
021-22791943