کارخانه نیکان پروفیل

کارخانه نیکان پروفیل  از جمله تولیدکنندگان مقاطع فولادی در کشور است که سابقه بسیار زیادی دارد. این شرکت توانسته نقش پررنگی در تامین مقاطع فولادی در ایران ایفا کند و در این زمینه کشور را به خودکفایی برساند. این کارخانه ضمن بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا، همواره در تلاش است انواع محصولات باکیفیت را روانه بازار کند. در ادامه با ما همراه باشید تا با کارخانه نیکان پروفیل بیشتر آشنا شوید.

 

معرفی کارخانه نیکان پروفیل

کارخانه نیکان پروفیل در سال 1360 در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع در استان اصفهان تاسیس شد. از این رو نیکان پروفیل را می‌توان از جمله قدیمی‌ترین کارخانه‌های فعال در این حوزه معرفی کرد. فعالیت این شرکت تا سال 1374 در حوزه برش ورق و تولید پروفیل بود؛ اما در سال 74 خطوط تولید خود را ارتقاء داده و زمینه ساخت قوطی، پروفیل، زهوار، انواع پروفیل‌های چوبی و ... را فراهم کرد. در سال‌های 86 – 87، این مجموعه مرحله سوم توسعه را با راه‌اندازی خطوط تولید جدید پشت سر گذاشته و با ظرفیت تولید 70هزار تن پروفیل فولادی به فعالیت خود ادامه داد.

امروزه کارخانه نیکان پروفیل دارای 10 خط تولید پروفیل و 4 خط برش ورق بیش از 30 نوع محصول با ظرفیت 80هزار تن در سال مشغول فعالیت است. این کارخانه با افتخار دارای یک تیم 130 نفره دلسوز و تلاشگر است و سهم قابل توجهی در رفع مشکل بیکاری کشور دارد. نیکان پروفیل موفقیت خود را در گرو تقویت اعضای سازمان می‌داند و همواره در تلاش است ضمن بکارگیری فناوری سیستم اطلاعاتی، مهندسی مجدد، مهندسی ارزش، پیاده‌سازی نظام مدیریت مشارکتی و ارتقاء سطح اتوماسیون صنعتی، فرایندهای کار مجموعه را بهبود بخشد.

 

محصولات کارخانه نیکان پروفیل

بطور کلی محصولات کارخانه نیکان پروفیل عبارتند از:

 

انواع قوطی و پروفیل نیکان پروفیل

یکی از محصولات اصلی این شرکت، پروفیل است در انواع 507، 508 و 509 با عناوین به ترتیب پروفیل سپری، پروفیل دولبه و پروفیل یک لبه. در ساخت این محصولات تمامی استاندادرهای ملی و بین‌المللی رعایت شده و به همین علت کیفیت بسیار بالایی دارند. از پروفیل‌های این کارخانه عمدتا در ساخت محصولات فولادی، صنعت خودروسازی، ساخت و ساز و ... استفاده می‌شود.

 

ورق آهن نیکان پروفیل

از دیگر محصولات کارخانه نیکان پروفیل می‌توان به ورق آهن اشاره کرد که با استفاده از تجهیزات مدرن و استانداردهای ملی و بین‌المللی تولید می‌شود. این محصول از قیمت مناسبی برخوردار بوده و به همین علت یکی از گزینه‌های مطلوب و اقتصادی در بازار بشمار می‌رود.

 

لوله نیکان پروفیل

خط تولید لوله در کارخانه نیکان پروفیل انواع لوله‌های صنعتی، لوله داربستی، لوله گازرسانی و لوله آب‌رسانی را به بازار عرضه می‌کند. در تولید این لوله‌ها از ورق فولادی گرید ST37 و استاندارد JIS G3444 استفاده شده و در دو ضخامت 2 و 2.5 موجود هستند.

 

استانداردهای محصولات کارخانه نیکان پروفیل

کارخانه نیکان پروفیل در ساخت محصولات خود استانداردهای ملی از جمله ISIRI 7338 و ISIRI 7336 را رعایت می‌کند. همچنین این محصولات با استانداردهای بین‌المللی JIS G3131، DIN2395 و G3132 مطابقت دارند.

 

ارتباط با کارخانه نیکان پروفیل

برای دسترسی به کارخانه نیکان پروفیل می‌توانید از راه‌های ارتباطی زیر استفاده کنید:

آدرس: اصفهان، شهرک صنعتی جی، خیابان سوم، شهرک صنعتی نیکان پروفیل

 

برای ارتباط مستقیم و سفارش محصول با شماره های  02122791943 و 02126249155 و یا با واتساپ و تلگرام 09129448453 در ارتباط باشید.

امتیازدهی به این مقاله

دیدگاه خود را بنویسید

لطفا شماره وارد کنید
021-22791943