کارخانه هفت الماس

کارخانه هفت الماس یکی از فعالان حوزه تولید مقاطع فولادی در کشور است که در حدود 15% از نیاز بازار داخلی را پوشش می‌دهد. کیفیت بالای محصولات این کارخانه باعث شده تا بتواند سهم چشمگیری در بازارهای جهانی نیز داشته باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری درباره کارخانه هفت الماس بدست آورید.

 

معرفی کارخانه هفت الماس

کارخانه هفت الماس در سال 1375 با هدف تولید انواع ورق گالوانیزه، نورد سرد، استنلس استیل و سایر مقاطع فولادی تاسیس شد. عملیات عمرانی این کارخانه در سال 1380 شروع شده و در سال 1382 به بهره‌برداری رسید. این شرکت با ظرفیت اسمی سالانه 100هزار تن ورق گالوانیزه با ضخامت 0.3 الی 2 میلی‌متر و عرض 1000 و 1250 میلی‌متر% حدود15% نیاز بازار داخلی و 20 الی 40 درصد از ظرفیت تولید بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده است.

کارخانه هفت الماس ضمن دریافت لوح تقدیر از وزیر محترم صنایع و معادن به عنوان واحد نمونه صنعتی، جایگاه دومین تولیدکننده ورق گالوانیزه را به خود اختصاص داده است. این مجموعه متشکل از تیمی پرتلاش و پرسنلی زحمت‌کش بوده و با داشتن نیروهای متخصص، گام بلندی در راستای اشتغال‌زایی در کشور برداشته است.

از جمله افتخارات این شرکت می‌توان به دریافت نشان استاندارد ملی و گواهی کیفیت ISO 2008:9001 در تولید ورق‌های گالوانیزه اشاره کرد. کارخانه هفت الماس همواره در تلاش است ضمن تلاش برای تحول و دسترسی به کیفیت برتر، گواهینامه‌های معتبر بین‌المللی از جمله ISO 18000, ISO 14000 و EFQM را نیز بدست آورد.

 

محصولات کارخانه هفت الماس

همانطور که پیش‎‌تر اشاره شد، کارخانه هفت الماس بصورت تخصصی در زمینه تولید انواع مقاطع فولادی فعالیت می‌کند. از جمله محصولات این کارخانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

ورق اسیدشویی

این محصول بصورت کلاف بوده و در موارد مختلف اعم از اسکلت خودرو، ابزار یراق، تولید مخازن گاز، لوله و اتصالات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

ورق نورد سرد

ورق نورد سرد که به آن ورقن روغنی نیز گفته می‌شود، از عملیات نورد سرد محصولات فولادی که قبلا تحت عملیات نورد گرم قرار گرفته و پوسته‌زدایی شده‌اند، به وجود می‌آید. این محصول در سه حالت کلا، ورق مسطح و کلاف نواری به بازار عرضه شده و عمدتا در تولید لوازم آشپزخانه، صنایع روشنایی، رادیاتورسازی و ... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

ورق گالوانیزه

این ورق آهنی پرکاربرد از مقاومت و طول عمر بالایی برخوردار بوده و در صنایع مختلفی اعم از ساخت و ساز، عمران، الکتریکی، خودروسازی و ساخت لوازم خانگی استفاده می‌شود. کارخانه هفت الماس این محصول را بصورت کلاف، ورق مسطح، ورق فرم‌دار و کلاف نواربری به بازار عرضه می‌کند.

 

ورق رنگی

این محصول با ضخامت‌های 0.2 الی 1.25 میلی‌متر و در عرض‌های مختلف تا 1250 میلی‌متر تولید می‌شود. عنصر پایه این ورق‌های رنگی، گالوانیزه است و برای ساخت آن‌ها نیاز است در کوره پخته شوند. زمانی که در کوره هستند، رنگ به آن‌ها اضافه می‌شود، از این رو رنگ ثابت خواهند داشت.

 

لوله پروفیل

کارخانه هفت الماس انواع لوله و پروفیل اعم از روغنی، گالوانیزه و گالوالوم را تولید و به بازار عرضه می‌کند.

 

کیفیت محصولات کارخانه هفت الماس

خط مشی کیفی کارخانه هفت الماس ضمن در نظر گرفتن استانداردهای مختلف، محصولات را بطور دقیق مورد بررسی قرار می‌دهد. خط مشی کیفی این کارخانه شامل دو بخش زیر می‌شود:

 

  • خط مشی ایمنی و بهداشت شغلی

در این بخش سیستم جامع مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی متناسب با OHSAS 2007 در نظر گرفته شده و امنیت و بهداشت کلیه پرسنل در اولویت قرار می‌گیرد. در این بخش تمامی عوامل زیان‌آور پیش‌بینی، شناسایی و ارزیابی می‌شوند. همچنین شرایط و فعالیت‌های ناامن در محیط کار مورد بررسی قرار گرفته تا از بروز هرگونه بیماری یا حادثه ناشی از کار جلوگیری شود.

 

  • خط مشی زیست محیطی

کارخانه هفت الماس حفاظت از محیط زیست کشورمان را در راس فعالیتهای خود قرار داده است. کاهش مصرف منابع اولیه از جمله آب و انرژی از جمله اقدامات اصلی این کارخانه در راستای حفاظت از محیط زیست است. این مجموعه به اصول پیشگیری از انواع آلودگی‌های زیست محیطی کاملا متعهد بوده و همواره در تلاش برای بهبود مستمر است.

 

ارتباط با کارخانه هفت الماس

جهت دسترسی به کارخانه هفت الماس، می‌توانید از راه‌های ارتباطی زیر استفاده کنید:

آدرس کارخانه: قزوین، کیلومتر 18 اتوبان قزوین – کرج

آدرس دفتر مرکزی: تهران، الهیه

 

برای ارتباط مستقیم و سفارش محصول با شماره های  02122791943 و 02126249155 و یا با واتساپ و تلگرام 09129448453 در ارتباط باشید.

امتیازدهی به این مقاله

دیدگاه خود را بنویسید

لطفا شماره وارد کنید
021-22791943