کارخانه هیربد زرندیه

کارخانه هیربد زرندیه یکی از بزرگترین و کامل‌ترین تولیدکنندگان مقاطع فولادی در ایران است که با استفاده از تکنولوژی برتر دنیا، جایگاه خوبی در بازار داخلی کشور بدست آورده است. این مجموعه از متخصصان خبره و پرتلاش تشکیل شده و ضمن بهره‌گیری از تجهیزات مدرن و متریال مرغوب، انواع محصولات فولادی باکیفیت را به بازار عرضه می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید تا کارخانه هیربد زرندیه را بیشتر بشناسید.

 

معرفی کارخانه هیربد زرندیه

کارخانه هیربد زرندیه توسط یک سرمایه‌گذار خصوص در سال 1391 در شهرک صنعتی مامونیه استان مرکزی به بهره‌برداری رسید. این مجموعه بصورت تخصصی در حوزه تولید انواع مقاطع فولادی فعالیت کرده و در حال حاضر یکی از بزرگترین و کامل‌ترین مجتمع‌های تولید فولاد در کشور محسوب می‌شود. کارخانه هیربد زرندیه از ظرفیت تولید 2.5 میلیون تن در سال برخوردار است و انواع محصولات اعم از شمش فولادی، میلگرد فولادی و انواع لوله و پروفیل‌های صنعتی و ساختمانی را با متریال مرغوب تولید و به بازار عرضه می‌کند. از جمله ویژگی‌های بارز این مجموعه می‌توان به بهره‌گیری از متخصصان ماهر و توانمند و همچنین تجهیزات مدرن و پیشرفته در خطوط تولید اشاره کرد. این کارخانه ضمن تکیه بر دانش پرسنل خود و مدیریت اصولی، در سریع‌ترین زمان ممکن در بازارهای داخلی کشور و همچنین خارج از مرزها نفوذ موثری بدست آورده است.

 

محصولات کارخانه هیربد زرندیه

محصولات کارخانه هیربد زرندیه از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده که در ادامه به معرفی دسته‌بندی آن‌ها خواهیم پرداخت:

 

میلگرد

کارخانه هیربد زرندیه انواع میلگرد را به شکل ساده و آجدار در ابعاد گوناگون تولید می‌کند. تمامی این میلگردها با استفاده از تکنولوژی روز دنیا ساخته شده و در اندازه‌های 8 الی 36 میلی‌متر موجود هستند. در ساخت این محصول تمامی استانداردهای ملی ایران در نظر گرفته شده است.

 

مقاطع باز

یکی دیگر از محصولات کارخانه هیربد زرندیه که شامل انواع چهارچوب معمولی، مکزیکی، فرانسوی، رومی و زهوار می‌شود. این محصول عمدتا در صنعت ساختمان‌سازی کاربرد دارد.

 

قوطی

این کارخانه انواع قوطی از سایز 20 در 30 الی 100 در 100 را روانه بازار کرده است. مقاومت بالا و فرم‌پذیری از جمله ویژگی‌های بارز این محصول هستند.

 

لوله فولادی

کارخانه هیربد زرندیه انواع لوله فولادی در ابعاد و آلیاژهای مختلف را تولید و عرضه می‌کند. انواع لوله‌های صنعتی، لوله‌های مبلی و لوله‌های گاز خانگی در بالاترین کیفیت ممکن توسط این کارخانه ساخته شده‌اند.

 

شمش فولادی

یکی دیگر از محصولات این کارخانه که تاثیر زیادی در تولید نهایی مجموعه دارد. شمش فولادی تولید شده در کارخانه هیربد زرندیه در گرید 5SP و GR60 موجود بوده و مطابق با استانداردهای ISIRI, ASTM, JIS, GOST, ISO, BS در دسترس هستند.

 

خطوط تولید کارخانه هیربد زرندیه

این مجموعه به دو بخش صنایع فولاد هیربد زرندیه و صنایع ذوب فولاد امید آریان زرندیه تقسیم می‌شود که هرکدام متشکل از چندین قسمت مختلف هستند. بطور کلی خطوط تولید کارخانه هیربد زرندیه عبارتند از:

 

ذوب و ریخته‌گری

این واحد دارای 10 کوره با ظرفیت 15 تن و 4 کوره با ظرفیت 20 تن بوده که وظیفه ذوب مواد اولیه را بر عهده دارند. سپس مواد ذوب شده به دو دستگاه CCN ارسال خواهند شد.

 

خط تولید میلگرد

یکی از مهم‌ترین بخش‌های کارخانه هیربد زرندیه که از یک کوره به طول 420 متر تشکیل شده است. این کوره توانایی فراوری 200 تن در ساعت را دارد. از دیگر ویژگی‌های این واحد می‌توان به 18 استند افقی و عمودی، اتوماسیون اسکادا 8 زیمنس، 3 قیچی رافینگ، گرم‌بر و سردبر، بستر خنک‌کننده و 2 سبد بسته‌بندی اشاره کرد.

 

لوله و پروفیل

این واحد از 32 خط تولید تشکیل شده و دارای ظرفیت 1میلیون تن در سال است. انواع لوله صنعتی، مبلی، لوله گاز خانگی، قوطی پروفیل ساختمان، قوطی‌های فرم‌دار، پروفیل درب و پنجره و پروفیل مقاطع باز در این بخش تولید می‌شوند.

 

سایر واحدها

از دیگر واحدهای کارخانه هیربد زرندیه می‌توان به ماشین‌سازی ذوب، ماشین‌سازی نورد گرم، ماشین‌سازی نورد سرد و واحد لجستیک اشاره کرد.

 

اهداف کارخانه هیربد زرندیه

کارخانه هیربد زرندیه به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات فولادی در ایران، بیش از 400 پرسنل دارد که بطور مستقیم مشغول فعالیت هستند. در واقع هدف اصلی این مجموعه حفظ اشتغال پایدار و بهبود معیشت تیم پرتلاش خود است. همچنین، این مجموعه همواره در تلاش است با وجود تحریم‌های مختلف در حوزه صنعت برای کشورمان، نیاز بازار داخلی به محصولات فولادی را تا حد زیادی پوشش دهد. از طرفی، تلاش خود را برای نفوذ به بازار خارجی جدی‌تر کرده و مقدمات لازم برای معرفی برند هیربد در خاورمیانه را فراهم کرده است.

 

ارتباط با کارخانه هیربد زرندیه

جهت دسترسی به کارخانه هیربد زرندیه می‌توانید از راه‌های ارتباطی زیر استفاده کنید:

آدرس کارخانه: بزرگراه تهران-ساوه، کیلومتر 80، شهرک صنعتی مامونیه، انتهای خیابان هشتم

 

برای ارتباط مستقیم و سفارش محصول با شماره های  02122791943 و 02126249155 و یا با واتساپ و تلگرام 09129448453 در ارتباط باشید.

امتیازدهی به این مقاله

دیدگاه خود را بنویسید

لطفا شماره وارد کنید
021-22791943