خرید فروش و قیمت کیلویی ضایعات کارتن و آهن در کل ایران

به منظور جلوگیری از آلوده شدن محیط زیست و همچنین کاهش هزینه تولید کاغذ و تجهیزات آهنی، در تمام جهان از ضایعات آن‌ها استفاده می‌شود. ضایعات کارتن و آهن، طی عملیات‌های مختلفی بازیافت و تصفیه می‌شوند و سپس در تولید محصولات جدید از آن‌ها استفاده می‌شود. مجموعه‌های مختلفی در سراسر کشور وجود دارند که کار خرید و فروش ضایعات را انجام می‌دهند. همچنین ضایعات کارتن و آهن به روش‌های مختلفی خرید و فروش می‌شود. در این زمینه، سایت‌هایی نیز وجود دارند که با انتشار قیمت روز انواع ضایعات و معرفی خریداران و فروشندگان ضایعات کارتن و آهن، زمینه ارتباط و مبادله آن‌ها را فراهم می‌سازند. با مراجعه به این سایت‌ها می‌توان خریداران ضایعات روی، ضایعات فلزات، ضایعات مس، ضایعات آهن، ضایعات برنج و غیره، شهر مورد نظر خود را پیدا کرده و با دریافت استعلام قیمت خرید، معامله را انجام داد. یکی از بهترین سایت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارد، سایت و مجموعه‌ تجارت گرام است. سایت تجارت گرام با فراهم نمودن بستر ارتباط مشتری ضایعات و فروشنده آن، به سهولت و افزایش سرعت مبادلات کمک می‌کند.

تجارت گرام، اولین وبسایت تخصصی B2B محصولات صنعتی در ایران است که در تلاش است خریداران و فروشندگان محصولات صنعتی و معدنی، قطعات و ماشین آلات و مواد اولیه را در بازارهای داخلی و خارجی به هم متصل کند. به منظور آشنایی بیشتر با نحوه خرید فروش و قیمت کیلویی ضایعات کارتن و آهن، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید‌.

 

بهترین روش خرید و فروش ضایعات کارتن و آهن

بسیاری از افرادی که در زمینه خرید و فروش ضایعات از جمله ضایعات روی، ضایعات فلزات، ضایعات مس، ضایعات آهن و ضایعات برنج فعالیت دارند، به دنبال معامله‌‌ای سودمند و مطمئن هستند. همچنین معمولا فعالان این زمینه، به دنبال خرید و فروش ضایعات آهن و کارتن، به صورت عمده هستند. زیرا خرید و فروش عمده ضایعات مزایای بیشتری دارد و راحت‌تر است.

با توجه به اهداف و خواسته‌هایی که خریداران و فروشندگان ضایعات آهن و ضایعات فلزات مختلف دارند، بهترین روش برای خرید یا فروش ضایعات آن‌ها، مراجعه به سایت‌هایی است که زمینه ارتباط خریداران و فروشندگان را فراهم نموده‌اند.

فعالیت سایت‌های واسطه‌ای بین خریداران و فروشندگان ضایعات روی، ضایعات فلزات، ضایعات مس، ضایعات آهن، ضایعات برنج و ضایعات کارتن به این صورت است که اطلاعات خریداران و فروشندگان مانند میزان ضایعات آن‌ها، قیمت پیشنهادی آن‌ها و سایر اطلاعات را دریافت می‌کنند و سپس با موافقت طرفین معامله، عملیات خرید و فروش صورت می‌گیرد. این سایت‌ها امکان خرید و فروش ضایعات را به صورت عمده فراهم نموده‌اند و باعث سهولت و سرعت در خرید و فروش این محصولات شده‌اند.

سایت تجارت گرام نیز سایتی معتبر و شناخته شده در این زمینه است که هم برای فعالیت خریداران ضایعات و هم برای فروشندگان آن‌ها زمینه و شرایط لازم را فراهم نموده است. این مجموعه با جمع‌آوری خریداران و فروشندگان واقعی ضایعات در کنار هم، کمک زیادی را در زمینه دستیابی آن‌ها به اهداف کسب و کار خود نموده است.

 

قیمت کیلویی ضایعات کارتن و آهن

یکی از مسائل اساسی برای خرید و فروش ضایعات کارتن و آهن، قیمت خرید و فروش این ضایعات است. این ضایعات به صورت کیلویی به فروش می‌رسد و قیمت آن‌ها تحت تأثیر عوامل مختلفی تعیین می‌شود و نوسان دارد. در ادامه مهم‌ترین عوامل موثر بر تعیین قیمت ضایعات بیان شده است.

 

نوع ضایعات کارتن و آهن

قیمت ضایعات انواع آهن آلات، مانند ضایعات روی، ضایعات فلزات، ضایعات مس، ضایعات آهن و ضایعات برنج متفاوت است و هر کدام قیمت خاص خود دارند. همچنین ضایعات انواع مختلفی شامل، کارتن فلوت کارتن چند لایه، کارتن یک طرفه، کارتن پنجره‌ای، مونو کارتن و غیره است که قیمت هر کدام از این ضایعات متفاوت است. بنابراین باید ابتدا نوع ضایعات  موردنظر را مشخص کرد و سپس قیمت آن را به دست آورد.

 

وزن ضایعات

مورد دیگری که تعیین‌کننده قیمت ضایعات ضایعات روی، ضایعات فلزات، ضایعات مس، ضایعات آهن و ضایعات برنج است، وزن این ضایعات است. این نوع ضایعات به صورت کیلویی خرید و فروش می‌شوند و طبیعتاً هرچه وزن آن‌ها بیشتر باشد، قیمت آن‌ها نیز بیشتر خواهد شد. خریداران ضایعات آهن و کارتن، باید ابتدا میزان ضایعات مورد نیاز خود را مشخص کنند و سپس از قیمت مطلع شوند.

 

میزان خلوص و تمیزی ضایعات

در صورتی که میزان خلوص و تمیزی ضایعات بالا باشد، فرایند تصفیه و تولید محصولات جدید با آن‌ها کاهش می‌یابد. به همین دلیل یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت این نوع ضایعات، میزان تمیزی و خلوص آن‌ها است.

 

قیمت‌گذاری فروشنده ضایعات

افراد و مجموعه‌های زیادی در زمینه فروش ضایعات فعالیت دارند که قیمت گذاری هر کدام برای ضایعات خود متفاوت است. بنابراین با بررسی قیمت فروشندگان مختلف، می‌توان فروشنده و ضایعات مناسب با بودجه و اهداف خود را انتخاب کرد.

 

روش خرید و فروش ضایعات

خرید و فروش ضایعات آهن و ضایعات فلزات مختلف به صورت خرد و عمده صورت می‌گیرد. بنابراین با توجه به میزان فروش این ضایعات، قیمت آن‌ها مشخص می‌شود. قیمت فروش عمده ضایعات و کارتن عمده بالاتر است و بالعکس فروش ضایعات در حجم کمتر، قیمت کمتری خواهد داشت.

 

میزان عرضه و تقاضا ضایعات

قیمت ضایعات آهن و کارتون نیز مانند هر محصول دیگری تحت تاثیر میزان عرضه و تقاضای بازار دچار تغییر و نوسان می‌شود. بنابراین در صورتی که میزان عرضه افزایش پیدا کند قیمت ضایعات نیز کاهش پیدا می‌کند و درصورت کاهش عرضه نیز قیمت آن‌ها افزایش می‌یابد‌‌.

 

نتیجه‌گیری

از ضایعات فلزات به منظور تولید محصولات مختلف استفاده می‌شود که خرید و فروش این نوع ضایعات نیز به روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد. یکی از بهترین روش‌هایی که برای خرید و فروش انواع ضایعات از جمله ضایعات روی، ضایعات فلزات، ضایعات مس، ضایعات آهن، ضایعات برنج و ضایعات کارتن وجود دارد، کمک گرفتن از سایت‌هایی است که زمینه ارتباط خریداران و فروشندگان ضایعات را فراهم نموده‌اند. سایت تجارتگرام نیز یکی از سایت‌های معتبری است که فضایی را برای ارتباط بین خریداران و فروشندگان انواع ضایعات فراهم نموده است و با وصل کردن آن‌ها به هم، باعث سهولت در خرید و فروش این نوع ضایعات می‌شود. همچنین امکان اطلاع از قیمت  فروشندگان ضایعات روی، ضایعات فلزات، ضایعات مس، ضایعات آهن، ضایعات برنج و سایر انواع ضایعات سراسر کشور از این مجموعه‌ وجود دارد و امکان انتخاب بهترین فروشندگان وجود دارد.

امتیازدهی به این مقاله (5.00)

دیدگاه خود را بنویسید

لطفا شماره وارد کنید
021-22791943