گرافیت کم سولفور وارداتی GPC [ لیست قیمت و توضیحات ]

گرافیت کم سولفور یکی از محصولات مهم و کاربردی فرآوری شده از کک نفتی است که با قرارگیری در کوره گرافیتی و با درجه حرارت بالا تولید می‌شود. صنایع مختلف امروزی نظیر صنعت فولاد سازی از این محصول با اهمیت، برای ترکیب در مواد اولیه خود، به منظور کنترل پایداری محصولات استفاده می‌کنند. در این بخش از مقاله می‌خواهیم به گرافیت کم سولفور وارداتی بپردازیم و در مورد کاربردهای آن، مطالب جالب توجهی را با شما به اشتراک بگذاریم.

قیمت گرافیت گرانول پرسولفور

معرفی گرافیت کم سولفور وارداتی

گرافیت کم سولفور به مانند گرافیت پر سولفور با قرارگیری در کوره گرافیتی و با استفاده از درجه حرارت بالا تولید می‌شود. کاربردهای فراوان گرافیت کم سولفور باعث شده است تا انتخاب باکیفیت‌ترین آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد. این محصول با قرارگیری در کوره گرافیتی و در دمای بسیار بالا تولید می‌شود. به دلیل ساختار مناسب گرافیت کم سولفور، از این ماده به جای ضایعات گرافیتی نیز استفاده می‌شود.

کک گرافیتی با داشتن خلوص بالا، با قرارگیری در دمای بسیار بالا فرآوری شده و با داشتن ترکیبات مؤثر برای استفاده در صنایع مختلف امروزی کاربردی است. یکی از موارد مهم در کک کلسینه، وجود ماده‌ای به نام گوگرد است که حدود 0.03 تا 0.05 درصد گرافیت را تشکیل می‌دهد. هر چه خلوص مواد تشکیل دهنده کک GPC بیشتر باشد، مقاومت آن در تولید محصولات مختلف بیشتر است. گرافیت کم سولفور دارای ساختاری مخصوص به خود است که تولید آن توسط سیستم پیشرفته انجام می‌شود. نوع وارداتی این محصول دارای کیفیت‌های مختلف است که بهترین آن از طریق کشور چین وارد می‌شود.

شناخت انواع کک گرافیتی

تنوع دانه‌‌بندی، میزان کربن موجود در مواد، درصد سولفور و... باعث شده است تا این محصول به دسته‌بندی‌های مختلف تقسیم شود. هر کدام از انواع کک گرافیتی در صنایع مختلف امروزی کاربردی هستند. صنایعی مانند فولاد، چدن و آلیاژ برای تولید محصولات باکیفیت، نیاز به این افزودنی دارند. از مهم‌ترین انواع کک گرافیتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هر کدام از موارد بیان شده از لحاظ میزان کربن، خاکستر، رطوبت، دانه‌بندی، مواد فرار و... با یکدیگر متفاوت هستند. هر صنعت بر حسب نیاز خود می‌تواند از بهترین انواع گرافیت کم سولفور و پر سولفور برای بهبود تولیدات خود استفاده کند.

خصوصیات گرافیت کم سولفور وارداتی

انتخاب بهترین گرافیت کم سولفور وارداتی می‌تواند تا حدود زیادی در زمان و هزینه نهایی صنایع مختلف تاثیرگذار باشد. گرافیت کم سولفور وارداتی باکیفیت، می‌تواند محتوای فریت چدن را بدون نیاز به تثبیت کننده افزایش دهد. در صنایع امروزی استفاده از این مواد باعث کاهش استفاده از عامل جوانه زنی برای تنظیم میکرو ابعاد می‌شود. گرافیت کم سولفور از خصوصیات و ویژگی‌های متعددی تشکیل شده است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ترکیب این ماده با گوگرد باعث ایجاد نرخ تجزیه بالایی می‌شود که می‌تواند این مقدار تا 90 درصد برسد.

اضافه شدن گرافیت کم سولفور به مواد مذاب نظیر آهن، باعث ایجاد توزیع یکنواخت در آهن مذاب شده که عملکرد بسیار عالی را به دنبال خواهد داشت.

گرافیت کم سولفور دارای خاکستر کم، نیتروژن کم و قابلیت جذب بالا است.

دمای گرافیتی شدن این ماده بین 2500 تا 3500 درجه سانتی‌گراد است که برای استفاده در صنایع مختلف کاربردی است.

مزایای استفاده از گرافیت کم سولفور

مزایای استفاده از گرافیت کم سولفور

کک کلسینه شده در صورتی که در دمای مناسب فرآوری شود، باعث ایجاد یک ماده کاربردی خواهد شد. این ماده با ترکیب سایر مواد دیگر، می‌تواند بهبود در تولید صنایع امروزی را به همراه داشته باشد. به کارگیری صحیح گرافیت کم سولفور وارداتی باعث می‌شود تا هزینه نهایی تولید صنایع فولاد و مس به کمترین میزان خود برسد. از مهم‌ترین مزایای استفاده از گرافیت کم سولفور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

خلوص بالا

از گرافیت کم سولفور باکیفیت برای ایجاد خلوص بالا و افزایش کنترل پایداری مواد اولیه استفاده می‌شود. به کارگیری این ماده می‌تواند منابع معدنی را به شکل کامل، خالص سازی کند. صنایع امروزی قبل از ترکیب این ماده با منابع معدنی باید به شکل کامل از سازگاری محصول اطمینان حاصل کنند.

عملکرد مناسب

کارخانه‌های تولیدی، جهت افزایش گرافیت‌سازی بهتر است مقداری از گرافیت کروی را در چدن گره‌ای ترکیب کرده تا به کمک گرافیت کم سولفور بتوانند میزان تولیدات خود را به شکل موثر افزایش دهند. توزیع یکنواخت گرافیت در بحث تولید صنایع امروزی به عنوان یک مزیت کلیدی محسوب می‌شود که با استفاده از مواد اولیه باکیفیت امکان پذیر است.

طبقه‌بندی خوب و صرفه‌جویی در هزینه نهایی

به کارگیری صحیح کک نفتی و تبدیل آن به محصولات فرآوری شده باکیفیت، باعث طبقه بندی محصولات تولیدی خواهد شد. این کار به منظور ارائه افزایش کربن سفارشی توسط صنایع فعال امروزی انجام می‌شود. استفاده از گرافیت کم سولفور باعث کاهش مصرف آهن می‌شود. صنایع امروزی برای جایگزین کردن مواد معدنی باکیفیت، می‌توانند از قراضه استفاده کنند تا در هزینه‌های اولیه خود صرفه جویی کنند.

کاربردهای گرافیت کم سولفور در صنایع امروزی

این ماده به شکل گسترده در صنایع امروزی به عنوان کربن دهنده در ریخته‌گری، متالورژی، چدن‌ریزی و... استفاده می‌شود. گرافیت کم سولفور به دلیل داشتن ویژگی‌های متعدد قادر است تا هزینه نهایی تولیدات را به شکل قابل توجهی افزایش دهد. کک نفتی گرافیتی شده در صنایع تثبیت کننده نظیر پیروتکنیک صنعتی، صنعت برق، صنعت باتری، صنعت کود شیمیایی و... کاربردی است. از مهم‌ترین کاربردهای صنعتی گرافیت کم سولفور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کربن‌دهی در صنعت متالورژی

عامل احیایی در صنایع شیمیایی

ریخته‌گری احیایی

نسوزها

هر کدام از موارد فوق نشان می‌دهد که خرید گرافیت کم سولفور باکیفیت وارداتی، می‌تواند تا حدود زیادی هزینه‌ نهایی تولید صنایع امروزی را کاهش دهد.

قیمت گرافیت گرانول کم سولفور

قیمت گرافیت کم سولفور وارداتی

عوامل زیادی به شکل مستقیم بر روی قیمت نهایی این ماده اثرگذار هستند که از جمله آنها می‌توان به کیفیت مواد اولیه، نوع فرآوری محصول، شرکت وارد کننده و... اشاره کرد. میزان تقاضا برای عنصر فولاد نیز به شکل غیر مستقیم بر روی قیمت نهایی گرافیت کم سولفور تاثیرگذار است. خریداران در هنگام خرید این ماده باید به درصد خلوص مواد اولیه، دانه‌بندی و... توجه داشته باشند. با توجه به تغییرات قیمت ارز، نمی‌توان یک قیمت ثابت را برای این محصول در نظر گرفت. انتخاب یک مجموعه مناسب باعث می‌شود تا خریداران با اطمینان خاطر از کیفیت و قیمت محصول، بتوانند گرافیت کم سولفور را خریداری کنند.

خرید گرافیت کم سولفور وارداتی

یکی از نکات مهم در هنگام خرید این محصول، توجه کردن به میزان گوگرد موجود در آن است. بررسی درصد مناسب گوگرد می‌تواند کیفیت گرافیت کم سولفور را افزایش یا کاهش دهد. به دلیل این که این ماده به شکل وارداتی است، خرید از یک مجموعه معتبر باعث می‌شود تا خریداران بتوانند با خیال راحت خرید خود را نهایی کنند. بهترین نوع گرافیت کم سولفور، متعلق به کشور چین است که از طریق شیوه‌های مختلف وارد ایران می‌شود. بسته‌های وارداتی عمدتا به شکل کیسه‌های جامبو یک تنی و کیسه‌های 25 کیلویی هستند. خریداران در صورت نیاز برای خرید مطمئن، می‌توانند از خرید آنلاین مجموعه تجارت گرام استفاده کنند.

 

جمع بندی

گرافیت کم سولفور یکی از مواد کاربردی در صنایع تولیدی است. فواید استفاده از این ماده وارداتی باعث محبوبیت آن در بین مصرف کنندگان شده است. مجموعه تجارت گرام با دارا بودن افراد متخصص، توانسته است گرافیت کم سولفور وارداتی را با قیمت مناسب از چین وارد کرده و به دست مشتریان برساند. در صورتی که نیاز به دریافت مشاوره رایگان دارید، می‌توانید از مشاوران تخصصی این مجموعه استفاده کنید.

امتیازدهی به این مقاله (3.67)

دیدگاه خود را بنویسید

لطفا شماره وارد کنید

یعقوب ملکی ۱۱ دی ۱۴۰۲

راجع به پترولیم کک مقالات بیشتری بذارید.
پاسخ

مدیر سایت ۱۱ دی ۱۴۰۲

حتما، ممنون از پیشنهادتون
021-22791943