کارخانه پروفیل خلیج فارس

یکی از پرکاربردترین ابزار آلات در ساختمان‌سازی و سایر صنایع پروفیل و قوطی آهن است. می‌توان گفت قوطی آهن و پروفیل‌ها کاربرد یکسانی دارند و در ساخت ستون، تیر و خرپاها به کار می‌روند؛ زیرا مقاومت بالا و وزن کمی دارند. اما به طور کلی، پروفیل‌ها به دلیل شکل مقطعی‌شان مقاومت بیش‌تری نسبت به قوطی‌ها دارند. کارخانه پروفیل خلیج فارس یکی از معتبرترین کارخانجات فعال در سطح کشور در زمینه ساخت و تولید لوله و قوطی‌های پروفیل سبک است.

این کارخانه که با سابقه‌ای بیش از یک دهه به یکی از مطرح‌ترین تولیدکنندگان این محصولات تبدیل شده است، با سیاست تولید محصولات ایرانی با کیفیت و جلب روزافزون رضایت مشتری در جهت پیشرفت صنعت ساختمان‌سازی گامی بلند برداشته است. در این مقاله همراه ما باشید تا با کارخانه پروفیل خلیج فارس بیش‌تر آشنا شوید. 

 

معرفی کارخانه پروفیل خلیج فارس

کارخانه پروفیل خلیج فارس در سال ۱۳۹۱ در شهر اصفهان تاسیس و در سال ۱۳۹۷ به بهره‌برداری رسیده است. این کارخانه که با هدف تولید انواع پروفیل فولادی تاسیس شده است، با ظرفیت تولید ۴۰ هزار تن در سال فعالیت خود را آغاز کرد. نکته جالب اینجا است که با پیشبرد دقیق و اصولی، این ظرفیت تولید به ۸۰ هزار تن در سال افزایش یافته است. از جمله شرکت‌های تامین‌کننده مواد اولیه این کمپانی می‌توان به شرکت فولاد مبارکه اصفهان و سایر شرکت‌های تولید کننده مواد درجه ۱ داخلی و خارجی اشاره کرد.

محصولات این کمپانی که با هدف تولید قوطی و پروفیل کاربردی ساختمان‌سازی راه‌اندازی شده، در صنایعی نظیر لوازم خانگی، کشاورزی، خودروسازی، تست آبرسان و … نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. به طور کلی، کارخانه پروفیل خلیج فارس فعالیت خود را در زمینه‌های تولید قوطی‌های مربع صنعتی و ساختمانی، قوطی‌های مستطیل صنعتی و ساختمانی، چارچوب‌های در و پروفیل‌های درب و پنجره گسترش داده است. کمپانی پروفیل خلیج فارس با مدیریت آقای سعید رسالت‌نیا، با ۲۰ پرسنل مجرب و حرفه‌ای یکی از نام آشناترین شرکت‌های تولید کننده پروفیل و قوطی محسوب می‌شود. 

 

اهداف شرکت پروفیل فولاد خلیج فارس

این کمپانی با سیاست مشتری‌مداری خود و جلب رضایت مشتری، در بازار رقابت داخلی و خارجی به موفقیتی چشمگیر دست یافته و توانسته با تولید محصولات با کیفیت داخلی، جزو برترین شرکت‌های تولیدکننده پروفیل در سطح کشور باشد.

کارخانه پروفیل خلیج فارس با به کارگیری کادر مهندسی - فنی مجرب و تجهیزات پیشرفته و مدرن، هدف افزایش تولید محصولات با کیفیت در جهت تامین نیازمندی‌های مشتریان را تحقق بخشیده است. تجهیزات و کادر این کمپانی به‌گونه‌ای هستند که روز به روز بر میزان تولیدات و کیفیت محصولات این کمپانی افزوده می‌شود. 

به کارگیری کادر مجرب و تجهیزات پیشرفته باعث تولید محصولاتی با کیفیت و مشتری‌پسند می‌شود. علاوه‌ بر آن برای کنترل کیفی و اطمینان و کیفیت محصولات تولید شده، نیاز به امکانات آزمایشگاهی پیشرفته دارد. با استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته می‌توان محصولات را از نظر خواص مکانیکی، شیمیایی و… مورد بررسی قرار داد. کمپانی پروفیل خلیج فارس در جهت تحقق این اهداف، با بهترین تجهیزات آزمایشگاهی به بررسی کیفی محصولات تولیدی خود می‌پردازد. 

با پیشرفت صنعت و کارخانجات، محیط زیست در معرض خطر آلودگی قرار گرفته است. کارخانه پروفیل خلیج فارس با هدف پیشگیری و کنترل پیامد‌های نامطلوب زیست محیطی و بهینه‌سازی مصرف منابع مختلف، در حفظ سلامت محیط زیست موفق بوده است.

 

محصولات کارخانه پروفیل خلیج فارس

کارخانه پروفیل خلیج فارس با هدف تولید قوطی و پروفیل‌های مورد استفاده در ساختمان‌سازی تاسیس و شروع به فعالیت کرده است. اما محصولات این کمپانی علاوه‌بر ساختما‌ن‌سازی در صنایع دیگری مانند خودروسازی، لوازم خانگی، کشاورزی، تست آبرسان و … نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله محصولات تولید شده کمپانی پروفیل خلیج فارس عبارتند از؛

قوطی‌های مربع صنعتی و ساختمانی که در ابعاد ۲۰ در ۲۰ تا ۱۳۵ در ۱۳۵ و با ضخامتی برابر با ۲ تا ۵ میلی‌متری تولید می‌شوند.

قوطی‌های مستطیل صنعتی و ساختمانی که در ابعاد ۱۰ در ۲۰ تا ۴۰ در ۱۰۰ و با ضخامتی برابر با ۲ تا ۳ میلی‌متری تولید می‌شوند. 

چهارچوب‌های در که شامل چهارچوب فرانسوی، مکزیکی، ساده و … هستند. 

پروفیل‌های درب و پنجره که شامل پروفیل ۵۰۷، پروفیل ۵۰۸ و پروفیل ۵۰۹ هستند.

 

راه‌های ارتباطی کارخانه پروفیل خلیج فارس

برای آشنایی بیش‎تر با کارخانه پروفیل خلیج فارس و کسب اطلاعات بیش‌تر درباره محصولات این کارخانه می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید. در ادامه راه‌های ارتباطی کارخانه پروفیل خلیج فارس را بررسی می‌کنیم. 

آدرس کارخانه: اصفهان، شهرک صنعتی سجزی

آدرس دفتر کارخانه پروفیل خلیج فارس: اصفهان، خیابان جی شرقی، جنب ایران خودرو، مجتمع رزباد طبقه ۳ واحد ۵۰۶

آدرس انبار: اصفهان، شهرک صنعتی سجزی، خیابان ۴ غربی

 

برای ارتباط مستقیم و سفارش محصول با شماره های  02122791943 و 02126249155 و یا با واتساپ و تلگرام 09129448453 در ارتباط باشید.

امتیازدهی به این مقاله

دیدگاه خود را بنویسید

لطفا شماره وارد کنید
021-22791943