کارخانه نیک صدرا توس

کارخانه نیک صدرا توس یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع میلگردهای فولادی ساده و آجدار در ایران است. این کارخانه با بیش از ده سال فعالیت حرفه‌ای توانسته کیفیت بالای محصولات خود را همگان اثبات کند؛ از این رو بخش عمده‌ای از بازار کشور را به خود اختصاص داده است. در ادامه با ما همراه باشید تا کارخانه نیک صدرا توس را بیشتر بشناسید.

 

معرفی کارخانه نیک صدرا توس

کارخانه نیک صدرا توس در سال 1390 در استان خراسان رضوی راه‌اندازی شد. البته این شرکت در سال 1380 به ثبت رسید، اما بهره‌برداری آن ده سال بعد اتفاق افتاد. این کارخانه بصورت تخصصی در حوزه تولید انواع میلگردهای فولادی ساده و آجدار فعالیت کرده و در تولید محصولات خود از مواد اولیه مرغوب استفاده می‌کند. کارخانه نیک صدرا توس یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مقاطع فولادی در کشور است که با تکیه بر دانش روز دنیا همواره در تلاش است بخش گسترده‌ای از نیاز بازار به انواع میلگرد را پوشش دهد. این کارخانه از ظرفیت تولید 200هزار تن برخوردار بوده و انواع مقاطع سبک ساختمانی و فولادی طویل از جمله میلگرد آجدار، نبشی، ناودانی را روانه بازار می‌کند. ماشین‌آلات به کار رفته در خطوط تولید کارخانه نیک صدرا توس همگی ایتالیایی هستند. این شرکت با افتخار برای 150 نفر بصورت مستقیم اشتغال‌زایی کرده است. از جمله شرکت‌های زیر مجموعه کارخانه نیک صدرا توس می‌توان به پارسیان تجارت ارکان و شرکت آروین صدرای نیک اشاره کرد.

 

افتخارات کارخانه نیک صدرا توس

از جمله افتخارات و دستاوردهای کارخانه نیک صدرا توس در طی بیش از یک دهه فعالیتی که داشته است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·        عضویت در سازمان تجارت معدن و صنعت

·        عضویت پیوسته در انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران

·        دریافت نشان استاندارد ملی ایران به شماره 3132

·        دارای استانداردهای (ISO 9001:2008 –ISO 14001:2004 – OHSAS 18001:2007 ISO 9004 : 2009)

·        اولین واحدی که موفق به دریافت نشان بهبود کیفیت و بهینه‌سازی مصرف انرژی شد.

 

محصولات کارخانه نیک صدرا توس

همانطور که پیش‌تر گفته شد، کارخانه نیک صدرا توس بصورت تخصصی در حوزه تولید انواع میلگرد فعالیت دارد. میلگردهای تولید شده در این کارخانه در دو نوع ساده و آجدار به بازار عرضه می‌شوند. تمامی این میلگردها کیفیت بسیار بالایی داشته و در سایزهای 12، 14، 16، 18، 20، 22، 25، 28 و 32 در دسترس هستند. از میلگردهای آجدار این کارخانه عمدتا در پی‌ریزی و فونداسیون ساختمان، آهنگری و برشکاری استفاده می‌شود. محصولات کارخانه نیک صدرا توس در مرکز، شمال و شمال غربی ایران به فروش رسیده و نیاز داخلی کشور را تا حد زیادی پوشش می‌دهد. از جمله مزایای محصولات این کارخانه می‌توان به کیفیت و مرغوبیت بالا، مقاومت و استحکام بالا، چسبندگی مناسب با بتن، انعطاف‌پذیری عالی، جوش‌پذیری بالا، قیمت مناسب و تنوع در سایز و گرید اشاره کرد.

 

راه‌های ارتباط با کارخانه نیک صدرا توس

جهت دسترسی به کارخانه نیک صدرا توس می‌توانید از راه‌های ارتباطی زیر استفاده کنید:

آدرس کارخانه: خراسان رضوی، شهرک صنعتی فناوری‌های برتر، کیلومتر 25 جاده قوچان

آدرس دفتر مرکزی: مشهد، میدان شهدا

 

برای ارتباط مستقیم و سفارش محصول با شماره های  02122791943 و 02126249155 و یا با واتساپ و تلگرام 09129448453 در ارتباط باشید.

امتیازدهی به این مقاله

دیدگاه خود را بنویسید

لطفا شماره وارد کنید
021-22791943